Szanowni Państwo,
zapraszamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi rekrutacji.
Szkoła Polska przy Konsulacie Generalnym RP w Hamburgu ogłasza nabór uczniów do klasy pierwszej Szkoły Podstawowej oraz Liceum Ogólnokształcącego na rok szkolny 2021/2022.
Szkoła prowadzi rekrutację na rok szkolny 2021/2022 wyłącznie drogą elektroniczną. Rekrutacja uczniów do Szkoły Polskiej rozpoczyna się 15 kwietnia 2021r. a kończy 25 czerwca 2021r. Rekrutacja uzupełniająca przewidziana jest w terminie od 20 sierpnia 2021r. do 30 września 2021r.
Dokumenty przesyłamy na adres: hamburg@orpeg.pl lub szplhh@hotmail.com
w tytule podając „zapis do szkoły”.
W przypadku zapisu internetowego należy przynieść dokumenty tożsamości do wglądu, w uzgodnionym terminie.
Podstawą przyjęcia do naszej placówki jest wypełnienie wniosku o przyjęcie dziecka do Szkoły Polskiej.
Wymagane dokumenty przy zapisywaniu ucznia do szkoły to:
- wniosek o przyjęcie dziecka, kwestionariusz oraz stosowne oświadczenia ( wypełnia się na miejscu w sekretariacie),
- polski akt urodzenia dziecka (w przypadku niemieckiego aktu urodzenia dołączyć kopię polskiego paszportu dziecka lub jednego z rodziców)- do wglądu,
- dokument tożsamości rodzica ( do wglądu),
- numer PESEL dziecka.
- ostatnie świadectwo szkolne ( dotyczy uczniów klas II SP-VIII SP oraz I-III LO).